Аннотации:
На сучасному етапі розвитку суспільства основною метою професійної освіти є підготовка висококваліфікованого фахівця, конкурентноспроможного на ринку праці, здатного до ефективної роботи за фахом на рівні світових стандартів, готового до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності. У цьому контексті сучасна система освіти вимагає перегляду його змісту на основі філософсько-антропологічного та культурологічного підходів, що забезпечують відображення гуманістичних і гуманітарних вимірів буття людини, її соціально-духовних цінностей, діяльності в природі і суспільстві. Цінності - це духовні і матеріальні феномени, які мають соціальний і особистісний смисл, що є мотивом діяльності, В даний час соціально-духовні цінності складаються в основному 4 стихійно під впливом різних факторів і, насамперед, життєво насущних потреб, зміст яких сьогодні визначається реставрацією в Росії капіталістичних відносин, далеко не завжди відповідають духовності, людської моралі, моральності, психічному здоров'ю суспільства і культури народу в цілому. Мета дослідження: визначити організаційні та психолого-педагогічні умови технологічного забезпечення формування соціально-духовних цінностей студентської молоді засобами фізичної культури.