Аннотации:
Важлива роль у психофізіологічному розвитку дітей належить педагогам закладів дошкільної освіти. Сучасний стан фізичного виховання дітей дошкільного віку характеризується недостатньою ефективністю, адже не може забезпечити необхідного рівня фізичного здоров’я дошкільників (Л. Л. Галаманжук, 2016; Л. Гаращенко, 2011; О. Г. Лахно, 2013). Застосування традиційних форм і методів фізичного виховання дошкільників ще й досі не орієнтовано на профілактику відхилень від норми і не сприяє активному попередженню функціональних порушень, хронічних захворювань і досягненню повноцінного фізичного розвитку та фізичної підготовленості дітей. Стан здоров’я дітей та фізичного виховання у закладах дошкільної освіти потребує вияву обставин виникнення складної ситуації в дошкільному розвитку та перегляду комплексу заходів з її покращення. Один із таких заходів – упровадження програм корекції психофізіологічного стану дітей під час фізичної активності в різних формах, особливо старшого дошкільного віку, зважаючи на критичний період в онтогенетичному розвитку та перехід дітей на наступний соціальний щабель – навчання в школі. Мета дослідження – теоретично та експериментально обґрунтувати положення програми корекції психофізілогічного стану дітей під час фізичної активності в закладі дошкільної освіти.