Abstract:
Заняття фізичною культурою мають відігравати важливу роль у зміцненні здоров’я, підготовці всебічно розвиненої особистості, адже саме у школі формується відповідальне ставлення до власного здоров’я, важливі теоретичні знання та практичні навички для його збереження. Одним з таких новітніх підходів до організації уроків фізичної культури для дівчат-старшокласниць є шейпінг-тренування. Незважаючи на популярність шейпінгу серед дівчат, у літературі недостатньо інформації щодо можливостей його використання на шкільному уроці фізкультури. Вивчення цього питання є актуальним і потребує науково-методичного обґрунтування. Мета – обґрунтування технології впровадження шейпінгу в уроки фізичної культури для підвищення інтересу дівчат-старшокласниць до систематичних занять, рівня їхнього здоров’я та фізичної підготовленості.