Abstract:
За останні роки практично в усіх країнах світу, навіть у високорозвинутих, і вчені, і політики все частіше говорять про необхідність підвищення якості населення, наголошуючи при цьому на проблемах освіти, професійної підготовки, психічного здоров’я і також проблеми його фізичного удосконалення. Особливо важливою ця проблема є на етапі молодшого шкільного віку. В період активного анатомо-фізіологічного розвитку дитини фізичне виховання молодших школярів, що є початковим етапом формування фізичної культури, передбачає формування не тільки універсального тіла, зданого до певної соціальної ролі, але й до універсальної діяльності. В умовах сучасної освітньої реформи підвищились вимог до фахівців фізичного виховання і спорту, від яких залежить рівень підготовленості і здоров’я школярів, і дітей молодшого шкільного віку зокрема. Сьогодні постала проблема у потребі фахівців, які зможуть проводити заняття фізичного виховання із ефективним використанням нових методик відповідно до віку, медичної групи і стану здоров’я, зацікавивши дітей у набутті знань і вмінь, досягненні рівня підготовленості і бажанні бути здоровими. Одним із провідним методичних принципів побудови навчально-виховного процесу фізичного виховання є використання рухливих ігор під час навчальних занять фізичними вправами з метою формування фізичної культури особистості молодшого школяра. Мета магістерської роботи – обґрунтувати педагогічні умови використання рухливих ігор для формування фізичної культури молодших школярів ЗНЗ.