Abstract:
Методика початкової техніко-тактичної підготовки учнів, які займаються у шкільній секції з боротьби повинна удосконалюватися на основі дослідження змагальної діяльності і майстерності провідних спортсменів, тобто з дотриманням принципу первинності змагань і вторинності тренувального процесу. Останніми роками відбуваються істотні зміни в змісті поєдинку змагань, регламенті змагань, змінилися уявлення про методику підготовки висококваліфікованих спортсменів. Так, в сучасній боротьбі скоротився час сутички, процес сутички почав проходити активніше і агресивніше. Це вимагає від школярів якнайшвидшого вирішення техніко-тактичних завдань і застосування ефективних атакуючих комбінаційних дій. Разом з тим, спостерігаються і негативні тенденції: звуження технічного арсеналу змагань і збіднення тактики поєдинків. Це негативно позначається на зростанні спортивної майстерності учнів, які займаються у шкільній секції з боротьби і визначає актуальність даного дослідження. Мета дослідження. Вдосконалення методики техніко-тактичної підготовки учнів, які займаються у шкільній секції з вільної боротьби.