DSpace Repository

Методика навчання технічним діям учнів 10-12 років, які займаються у шкільній секції з вільної боротьби

Show simple item record

dc.contributor.author Костенко, Марія Василівна
dc.date.accessioned 2021-05-17T11:39:17Z
dc.date.available 2021-05-17T11:39:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Костенко М. В. Методика навчання технічним діям учнів 10-12 років, які займаються у шкільній секції з вільної боротьби: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Марія Василівна Костенко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5441
dc.description.abstract Методика початкової техніко-тактичної підготовки учнів, які займаються у шкільній секції з боротьби повинна удосконалюватися на основі дослідження змагальної діяльності і майстерності провідних спортсменів, тобто з дотриманням принципу первинності змагань і вторинності тренувального процесу. Останніми роками відбуваються істотні зміни в змісті поєдинку змагань, регламенті змагань, змінилися уявлення про методику підготовки висококваліфікованих спортсменів. Так, в сучасній боротьбі скоротився час сутички, процес сутички почав проходити активніше і агресивніше. Це вимагає від школярів якнайшвидшого вирішення техніко-тактичних завдань і застосування ефективних атакуючих комбінаційних дій. Разом з тим, спостерігаються і негативні тенденції: звуження технічного арсеналу змагань і збіднення тактики поєдинків. Це негативно позначається на зростанні спортивної майстерності учнів, які займаються у шкільній секції з боротьби і визначає актуальність даного дослідження. Мета дослідження. Вдосконалення методики техніко-тактичної підготовки учнів, які займаються у шкільній секції з вільної боротьби. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика навчання технічним діям учнів 10-12 років, які займаються у шкільній секції з вільної боротьби uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account