Аннотации:
Перспективи гуманізації суспільства можна визначити, аналізуючи законодавчі документи, що приймаються державою щодо фізичного виховання населення. Пріоритети особистості в суспільстві декларуються не тільки її правами, але й конкретними державними реформами, спрямованими на задоволення потреб та інтересів людини, її розвитку та удосконалення, благополуччя та розвитку суспільства в цілому. Індикатором прогресивних гуманістичних зрушень можна вважати Національну доктрину розвитку фізичної культури і спорту в Україні. На відміну від попередніх програм, головною метою реформ системи фізичного виховання має бути покращення здоров'я людини з урахування її потреб, мотивів діяльності, інтересів. Програма з фізичної культури школярів передбачає форми організації занять, які можуть певною мірою компенсувати дефіцит рухової активності, що виникає в умовах насиченого загальноосвітнього процесу. Однак в реальних умовах функціонує тільки одна форма – урок фізичної культури, що проводиться двічі на тиждень. Доповненнями є різні форми занять фізичними вправами, які включаються у позакласну та позашкільну роботу з фізичного виховання. Але сьогодні ці форми занять здійснюються стихійно і у більшості шкіл не проводяться. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці впливу змісту, засобів і методів оздоровчої аеробіки на організм дівчат 15–17 років.