Abstract:
Здоров’я є інтегральною характеристикою особистості і визначає якість життя. Сьогодні в Україні фіксують високий рівень захворюваності населення, особливо серед дітей і підлітків. Зокрема, за період навчання у школі кількість здорових дітей з першого до одинадцятого класу зменшується у 3-4 рази. За останні роки проблема збереження здоров’я дітей молодшого шкільного віку, їх оздоровлення та профілактика найбільш розповсюджених „шкільних” хвороб є предметом фундаментальних наукових досліджень. Проведені у цьому напрямі дослідження дають змогу констатувати, що основою ефективного фізичного виховання у школі повинна бути індивідуалізація процесу навчання, орієнтована на пріоритети особистості, інтереси і потреби у вільному і самостійному розвитку. Фізичне виховання школярів є органічною складовою частиною усієї системи державної освіти дітей та підлітків. Воно повинне забезпечити розвиток їх фізичного, морального здоров’я, комплексний підхід до формування розумових і фізичних якостей особистості, підготовку до активного життя та професійної діяльності, використання засобів оздоровчої спрямованості на принципах індивідуального підходу Мета дослідження – розробити рекомендації щодо оптимізації організації занять школярів молодших класів з урахуванням об’єктивних показників їх фізичної підготовленості.