Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Репінецький, Сергій Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2021-05-17T12:47:01Z | |
dc.date.available | 2021-05-17T12:47:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Репінецький С. В. Формування інтересу до фізичної культури в старшому шкільному віці: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Сергій Володимирович Репінецький. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5449 | |
dc.description.abstract | Аналіз літературних джерел показав, що період навчання має виключно велике значення для формування повноцінної особистості, тому що в цей період закладається фундамент подальшої шкільної освіти. Однією з завдань навчання є формування у дітей інтересу та бажання вчитися, тобто позитивних мотивів навчання. Це є важливим і необхідним. По-перше від того, як дитина відноситься до тієї чи іншої діяльності, наскільки вона зацікавлена предметом діяльності, залежить характер протікання і якість результатів навчання. По-друге, наявність у дітей інтересу, бажання та любові до учбової праці, слугує надійною заставою, передумовою подальшої духовної самостійності та самоосвіти учнів. В ході озброєння учнів знаннями, уміннями та навичками, розвиток в них бажання вчитися, виникає формування особистості школяра, його поглядів, відчуттів, поведінки. Різні види практичної та теоретичної діяльності реалізуються завдяки спілкуванню. Мета дослідження - установити фактори, які обумовлюють формування інтересу до фізичної культури у старшокласників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування інтересу до фізичної культури в старшому шкільному віці | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |