Abstract:
Аналіз літературних джерел показав, що період навчання має виключно велике значення для формування повноцінної особистості, тому що в цей період закладається фундамент подальшої шкільної освіти. Однією з завдань навчання є формування у дітей інтересу та бажання вчитися, тобто позитивних мотивів навчання. Це є важливим і необхідним. По-перше від того, як дитина відноситься до тієї чи іншої діяльності, наскільки вона зацікавлена предметом діяльності, залежить характер протікання і якість результатів навчання. По-друге, наявність у дітей інтересу, бажання та любові до учбової праці, слугує надійною заставою, передумовою подальшої духовної самостійності та самоосвіти учнів. В ході озброєння учнів знаннями, уміннями та навичками, розвиток в них бажання вчитися, виникає формування особистості школяра, його поглядів, відчуттів, поведінки. Різні види практичної та теоретичної діяльності реалізуються завдяки спілкуванню. Мета дослідження - установити фактори, які обумовлюють формування інтересу до фізичної культури у старшокласників.