ElarK-PNU

Фразеологізми в системі роботи над словом у методиці початкового курсу навчання української мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартіна, Олеся Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-09-04T15:13:28Z
dc.date.available 2021-09-04T15:13:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мартіна О. Фразеологізми в системі роботи над словом у методиці початкового курсу навчання української мови / О. Мартіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 234-238. uk_UA
dc.identifier.issn 2309-9763
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5590
dc.description.abstract У статті описано методику збагачення мовлення молодших школярів фразеологізмами з метою увиразнення їхнього мовлення і підвищення культури спілкування. Уміння спілкуватися, використовуючи лексичні й фразеологічні багатства, семантичні й етимологічні глибини, граматичну виразність, словотвірні потенції, стилістичну гнучкість рідної мови в усіх функціональних сферах зумовлює комунікативну компетенцію майбутніх педагогів. Оволодіння мовленнєвими уміннями та навичками, а також лінгвістична компетенція, яка полягає в опануванні мовою як системою, є тими визначальними чинниками, які забезпечують професійну підготовку вчителя. Потреба у збагаченні мовлення учнів українською фразеологією визначила необхідність розробки ефективної системи роботи з фразеології на уроках української мови в загальноосвітній середній школі, зокрема в початкових класах. uk_UA
dc.description.abstract The article describes the methodology of enriching junior pupils’ speech with idioms in order to make their speech expressive and enhance their communicative culture. Ukrainian phraseology as an important component of the Ukrainian language and speech is at the same time an integral part of Ukrainian culture and provides the formation of the complex of knowledge about the life and traditions of Ukrainians. The need to enrich pupils' speech with Ukrainian idioms has determined the need to develop an effective system of work on phraseology at Ukrainian language lessons at secondary schools, particularly, in primary school. Theoretical comprehension of the psychological, linguistic and didactic grounds of the methodology of enriching junior pupils' speech with Ukrainian idioms and the generalization of the primary school teachers’ best practice proved the topicality of the problem. At the present stage mastering the language on the communicative basis forms the ground for linguistic innovations and is the priority task of higher education. The ability to communicate using the variety of lexical and phraseological units, their semantic and etymological variability, grammatical expressiveness, word-formation potency, stylistic flexibility of the native language in all functional spheres determines the future teachers’ communicative competence. Mastering the speech skills and linguistic competence, intending the acquirement of the language as a system, are the determinative factors that ensure the teacher's professional training. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП Зволейко Д.Г uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;23 (2)
dc.subject фразеологізми uk_UA
dc.subject стійкі словосполучення uk_UA
dc.subject спілкування uk_UA
dc.subject розвиток мовлення uk_UA
dc.subject синоніми uk_UA
dc.subject активний словник uk_UA
dc.subject культура мови uk_UA
dc.subject культура мовлення uk_UA
dc.subject комунікативно-мовленнєві вміння uk_UA
dc.subject літературні норми uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject педагогічна майстерність uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject граматична правильність uk_UA
dc.subject мовна особистість uk_UA
dc.subject idioms en
dc.subject set phrases en
dc.subject communication en
dc.subject speech development en
dc.subject synonyms en
dc.subject active vocabulary en
dc.subject language culture en
dc.subject speech culture en
dc.subject communicative-speech skills en
dc.subject literary norms en
dc.subject pedagogical activity en
dc.subject pedagogical mastery en
dc.subject professional activity en
dc.subject grammatical correctness en
dc.subject language personality en
dc.title Фразеологізми в системі роботи над словом у методиці початкового курсу навчання української мови uk_UA
dc.title.alternative IDIOMS IN THE SYSTEM OF WORK ON THE WORD IN THE INITIAL COURSE OF THE METHODS OF TEACHING UKRAINIAN en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 811.161.2'367. 625
dc.format.pages 234-238


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу