ElarK-PNU

Особливості формування бренду ЗВО

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мукосій, Аліна Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-10-21T13:28:30Z
dc.date.available 2021-10-21T13:28:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мукосій А. В. Особливості формування бренду ЗВО: бакалаврська роб.: 061 Журналістика /Аліна Вікторівна Мукосій. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 41 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5693
dc.description.abstract У сучасній економіці бренди відіграють роль комунікаторів між продавцями, товарами (послугами) і покупцями. Брендинг містить в собі особливу технологію створення символічних асоціацій і неформальних зв'язків, заснованих на споживчому досвіді і довірі, які розширюють можливості маркетингових відносин. За допомогою брендів виробники не тільки інформують споживачів про головні цінності своїх тих чи інших пропозицій, але і прагнуть зробити свій бізнес більш стійким, заручаючись для цього підтримкою лояльних клієнтів. Освітні бренди мають свою специфіку, відмінну від брендів традиційного комерційного сектора. Незважаючи на очевидну комерціалізацію освіти в цілому і той факт, що останнім часом вищі навчальні заклади найчастіше розглядаються в контексті ринку освітніх послуг, ЗВО все ж є некомерційними організаціями, а вища освіта – соціальним інститутом. Мета дослідження – вивчення особливостей формування бренду ЗВО. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Особливості формування бренду ЗВО uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу