ElarK-PNU

Рекламна агенція NewLook: стратегія залучення клієнтів і просування в соціальних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стасюк, Анна Андріївна
dc.date.accessioned 2021-10-21T13:35:07Z
dc.date.available 2021-10-21T13:35:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стасюк А. А. Рекламна агенція NewLook: стратегія залучення клієнтів і просування в соціальних мережах: бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Анна Андріївна Стасюк. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 39 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5695
dc.description.abstract «Соціальні мережі – це соціальна структура, що утворена індивідами або організаціями. В Інтернеті соціальні мережі мають вигляд сайтів, на яких користувачі можуть утворювати персональні сторінки та спільноти для спілкування і поширення інформації серед великої кількості людей. Понад половина користувачів Інтернету (станом на 2020 р. аудиторія соціальної мережі Facebook складає 1,95 млрд. осіб) зареєстровані хоча б у одній із соціальних мереж, що вказує на їхню популярність». У соціальних мережах є можливість оцінити та поширити опубліковану новину у стрічці. Відтак вподобання дозволяють оцінити актуальність блогу чи товару, а поширення дозволяють збільшити потенційну аудиторію. Соціальні мережі оперативно інформують про події, що відбуваються у світі, надають зворотній зв’язок та можливість аналізувати ту чи іншу ситуацію. Актуальність проєкту полягає у тому, щоб ознайомити читачів соціальних мереж з можливостями просування через технології SMM та донести корисну інформацію, яка допоможе розвивати не тільки власний аккаунт, але й побудувати бізнес-платформу як для додаткового, так і основного доходу. Мета проєкту – розробити стратегію залучення клієнтів і просування рекламної агенції “NewLook” у соціальних мережах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Рекламна агенція NewLook: стратегія залучення клієнтів і просування в соціальних мережах uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу