dc.contributor.author |
Ярославська, Анна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-10T08:24:07Z |
|
dc.date.available |
2022-01-10T08:24:07Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Ярославська А. С. Особливості формування іміджу політичного лідера в сучасній Україні: на прикладі виборів президента України 2019 року: магістерська роб.: 052 Політологія / Анна Сергіївна Ярославська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 95 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5792 |
|
dc.description.abstract |
Проблема формування іміджу політичного лідера не є новою для сучасної політичної науки. Разом з тим, вона є вкрай важливою для практичній галузі, коли є потреба у прихильності до політичного лідера (а відтак – то й до очолюваного ним політичного угрупування і проваджуваної цим угрупуванням політики) з боку широких мас – чи то виборців, чи активних громадян, чи якої-небудь іншої форми суспільної асоціації. Вдало підібраний імідж часто визначає перемогу його носія на виборах та отримання політичної влади, його спроможність ефективно її реалізовувати, керуючись при цьому всебічною підтримкою громадськості, а також підвищує його шанси на утримання влади навіть за умов найбільш гострої конкуренції. Мета кваліфікаційної роботи полягає у аналізі та характеристиці особливостей формування іміджу політичного лідера в сучасній Україні на зразках президентської кампанії 2019 року. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
052 Політологія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування іміджу політичного лідера в сучасній Україні: на прикладі виборів президента України 2019 року |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
95 |
uk_UA |