dc.contributor.author |
Притуляк, Матеуш Русланович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-10T10:01:33Z |
|
dc.date.available |
2022-01-10T10:01:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Притуляк М. Р. Розвиток емоційної сприйнятливості молодших школярів засобами пластичного інтонування: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Матеуш Русланович Притуляк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5797 |
|
dc.description.abstract |
Молодший шкільний вік визнано найбільш сенситивним для розвитку емоційної сприйнятливості у сукупності з іншими особистісними механізмами. Адже саме на даному етапі розвитку дитини її психологічні особливості та емоційна сфера починають активно формуватися. Однак в сучасній практиці загальної музичної освіти школярів існує суперечність між ефективністю застосування пластичного інтонування для музичного розвитку школярів і недостатнім ступенем його методичної розробленості для практичного впровадження в освітній процес. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та перевірити в експериментально-дослідній діяльності розвиток емоційної сприйнятливості молодших школярів, використовуючи метод пластичного інтонування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Музичне мистецтво) |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток емоційної сприйнятливості молодших школярів засобами пластичного інтонування |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
89 |
uk_UA |