ElarK-PNU

Розвиток емоційної сприйнятливості молодших школярів засобами пластичного інтонування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Притуляк, Матеуш Русланович
dc.date.accessioned 2022-01-10T10:01:33Z
dc.date.available 2022-01-10T10:01:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Притуляк М. Р. Розвиток емоційної сприйнятливості молодших школярів засобами пластичного інтонування: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Матеуш Русланович Притуляк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5797
dc.description.abstract Молодший шкільний вік визнано найбільш сенситивним для розвитку емоційної сприйнятливості у сукупності з іншими особистісними механізмами. Адже саме на даному етапі розвитку дитини її психологічні особливості та емоційна сфера починають активно формуватися. Однак в сучасній практиці загальної музичної освіти школярів існує суперечність між ефективністю застосування пластичного інтонування для музичного розвитку школярів і недостатнім ступенем його методичної розробленості для практичного впровадження в освітній процес. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та перевірити в експериментально-дослідній діяльності розвиток емоційної сприйнятливості молодших школярів, використовуючи метод пластичного інтонування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) uk_UA
dc.title Розвиток емоційної сприйнятливості молодших школярів засобами пластичного інтонування uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу