dc.contributor.author |
Кирніцька, Ганна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-12T09:24:45Z |
|
dc.date.available |
2022-01-12T09:24:45Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кирніцька Г. М. Графічне середовище як засіб урізноманітнення методичних підходів і принципів у викладанні географічних дисциплін (на прикладі Дунаєвецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів): магістерська роб.: 014 Середня освіта (Географія) / Ганна Михайлівна Кирніцька. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5831 |
|
dc.description.abstract |
Проблема комплексного дослідження графічного середовища при викладанні географічних дисциплін залишається досить актуальною, оскільки безпосередньо пов’язана з формуванням у школярів інтелектуальних знань, умінь і навичок, вкрай необхідних у майбутньому житті. Відомо, що чотири п’ятих усієї інформації з оточуючого середовища людина сприймає органами зору, а тому дуже важливо домагатися найефективнішого засвоєння нею висхідних (первинних) даних із довкілля. Метою дослідження є всебічне вивчення графічного середовища як засобу з активізації пізнавальної діяльності пересічного учня у ході шкільного навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Географія) |
uk_UA |
dc.title |
Графічне середовище як засіб урізноманітнення методичних підходів і принципів у викладанні географічних дисциплін (на прикладі Дунаєвецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів) |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
94 |
uk_UA |