Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кирніцька, Ганна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-12T09:24:45Z | |
dc.date.available | 2022-01-12T09:24:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кирніцька Г. М. Графічне середовище як засіб урізноманітнення методичних підходів і принципів у викладанні географічних дисциплін (на прикладі Дунаєвецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів): магістерська роб.: 014 Середня освіта (Географія) / Ганна Михайлівна Кирніцька. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5831 | |
dc.description.abstract | Проблема комплексного дослідження графічного середовища при викладанні географічних дисциплін залишається досить актуальною, оскільки безпосередньо пов’язана з формуванням у школярів інтелектуальних знань, умінь і навичок, вкрай необхідних у майбутньому житті. Відомо, що чотири п’ятих усієї інформації з оточуючого середовища людина сприймає органами зору, а тому дуже важливо домагатися найефективнішого засвоєння нею висхідних (первинних) даних із довкілля. Метою дослідження є всебічне вивчення графічного середовища як засобу з активізації пізнавальної діяльності пересічного учня у ході шкільного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Географія) | uk_UA |
dc.title | Графічне середовище як засіб урізноманітнення методичних підходів і принципів у викладанні географічних дисциплін (на прикладі Дунаєвецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів) | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 94 | uk_UA |