dc.contributor.author |
Мельничук, Богдан Михайлович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-18T08:15:36Z |
|
dc.date.available |
2022-01-18T08:15:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Мельничук Б. М. Методичні особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики в основній школі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Богдан Михайлович Мельничук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 59 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5888 |
|
dc.description.abstract |
Перехід до оцінки навчальних досягнень відповідно до вимог державного стандарту загальної середньої освіти призводить до необхідності відбору вчителем фізики якісних матеріалів для використання в рамках поточної і тематичної оцінки навчальних досягнень, а також внутрішнього моніторингу навчальних досягнень в освітніх організаціях. Отже, доцільно говорити про необхідність підвищення кваліфікації вчителів фізики в області сучасних засобів оцінки навчальних досягнень. Мета дослідження: обґрунтування і розробка концепції методичної системи оцінювання навчальних досягнень з фізики, яка відповідає вимогам державного освітнього стандарту основної і середньої загальної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методичні особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики в основній школі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
59 |
uk_UA |