DSpace Repository

Методичні особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики в основній школі

Show simple item record

dc.contributor.author Мельничук, Богдан Михайлович
dc.date.accessioned 2022-01-18T08:15:36Z
dc.date.available 2022-01-18T08:15:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мельничук Б. М. Методичні особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики в основній школі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Богдан Михайлович Мельничук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 59 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5888
dc.description.abstract Перехід до оцінки навчальних досягнень відповідно до вимог державного стандарту загальної середньої освіти призводить до необхідності відбору вчителем фізики якісних матеріалів для використання в рамках поточної і тематичної оцінки навчальних досягнень, а також внутрішнього моніторингу навчальних досягнень в освітніх організаціях. Отже, доцільно говорити про необхідність підвищення кваліфікації вчителів фізики в області сучасних засобів оцінки навчальних досягнень. Мета дослідження: обґрунтування і розробка концепції методичної системи оцінювання навчальних досягнень з фізики, яка відповідає вимогам державного освітнього стандарту основної і середньої загальної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методичні особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики в основній школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 59 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account