Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельничук, Богдан Михайлович | |
dc.date.accessioned | 2022-01-18T08:15:36Z | |
dc.date.available | 2022-01-18T08:15:36Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мельничук Б. М. Методичні особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики в основній школі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Богдан Михайлович Мельничук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 59 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5888 | |
dc.description.abstract | Перехід до оцінки навчальних досягнень відповідно до вимог державного стандарту загальної середньої освіти призводить до необхідності відбору вчителем фізики якісних матеріалів для використання в рамках поточної і тематичної оцінки навчальних досягнень, а також внутрішнього моніторингу навчальних досягнень в освітніх організаціях. Отже, доцільно говорити про необхідність підвищення кваліфікації вчителів фізики в області сучасних засобів оцінки навчальних досягнень. Мета дослідження: обґрунтування і розробка концепції методичної системи оцінювання навчальних досягнень з фізики, яка відповідає вимогам державного освітнього стандарту основної і середньої загальної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методичні особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики в основній школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 59 | uk_UA |