dc.contributor.author |
Семенів, Владислав Степанович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-18T10:17:54Z |
|
dc.date.available |
2022-01-18T10:17:54Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Семенів В. С. Використання творчого підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Владислав Степанович Семенів. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5893 |
|
dc.description.abstract |
Існує гостра соціальна потреба у творчості і творчих індивідах. Розвиток у студентів творчого мислення – одне з найважливіших завдань у сьогоднішній освіті. Традиційне навчання, як правило, забезпечує студентів системою знань і розвиває пам’ять, але мало спрямоване на розвиток мислення, навичок самостійної діяльності. Проблемне та творче навчання усуває ці недоліки, воно активізує розумову діяльність студентів, формує пізнавальний інтерес. Мета дослідження: визначити особливості методики організації навчального процесу з фізики з елементами творчого та проблемного навчання, а також розробити та експериментально перевірити методику використання творчих завдань на уроках фізики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Використання творчого підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя фізики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
77 |
uk_UA |