ElarK-PNU

Використання творчого підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя фізики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенів, Владислав Степанович
dc.date.accessioned 2022-01-18T10:17:54Z
dc.date.available 2022-01-18T10:17:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Семенів В. С. Використання творчого підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Владислав Степанович Семенів. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5893
dc.description.abstract Існує гостра соціальна потреба у творчості і творчих індивідах. Розвиток у студентів творчого мислення – одне з найважливіших завдань у сьогоднішній освіті. Традиційне навчання, як правило, забезпечує студентів системою знань і розвиває пам’ять, але мало спрямоване на розвиток мислення, навичок самостійної діяльності. Проблемне та творче навчання усуває ці недоліки, воно активізує розумову діяльність студентів, формує пізнавальний інтерес. Мета дослідження: визначити особливості методики організації навчального процесу з фізики з елементами творчого та проблемного навчання, а також розробити та експериментально перевірити методику використання творчих завдань на уроках фізики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання творчого підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя фізики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу