Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Семенів, Владислав Степанович | |
dc.date.accessioned | 2022-01-18T10:17:54Z | |
dc.date.available | 2022-01-18T10:17:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Семенів В. С. Використання творчого підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Владислав Степанович Семенів. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5893 | |
dc.description.abstract | Існує гостра соціальна потреба у творчості і творчих індивідах. Розвиток у студентів творчого мислення – одне з найважливіших завдань у сьогоднішній освіті. Традиційне навчання, як правило, забезпечує студентів системою знань і розвиває пам’ять, але мало спрямоване на розвиток мислення, навичок самостійної діяльності. Проблемне та творче навчання усуває ці недоліки, воно активізує розумову діяльність студентів, формує пізнавальний інтерес. Мета дослідження: визначити особливості методики організації навчального процесу з фізики з елементами творчого та проблемного навчання, а також розробити та експериментально перевірити методику використання творчих завдань на уроках фізики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання творчого підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя фізики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 77 | uk_UA |