Аннотации:
У 2020-2021 рр. дистанційна освіта, яка відносно нещодавно була всього лише поодиноким явищем, далекою перспективою, стала реальністю. У зв’язку з епідеміологічною ситуацією, яка склалась із COVID-19, усі навчальні заклади були вимушені впровадити такий тип навчання, як «онлайн». Ці технології дали хороший старт для розвитку усіх можливих способів, які сучасний вчитель може впроваджувати на онлайн-уроці англійської мови. Важливим є детальний аналіз методів та прийомів, які застосовуються на онлайн-уроці з метою актуалізації й активізації лексичного запасу, граматичних знань, навичок говоріння та аудіювання. Метою роботи є ґрунтовне дослідження проблем дистанційного навчання англійської мови у закладах середньої освіти ІІІ ступеня та шляхів їх вирішення.