Abstract:
Контроль та самоконтроль знань, умінь та навичок є сьогодні однією з найважливіших проблем організації навчальної діяльності під час уроків англійської мови. Саме в процесі перевірки виявляються досягнення школярів та прогалини у їх навчальній підготовці, закріплюються та систематизуються знання та вміння, набуті учнями на попередніх уроках, а на основі отриманої інформації коригується процес вивчення нового матеріалу. А ось пандемія Covid-19 поставила виклики для практики оцінювання. Однією з таких проблем є проведення онлайн-панелей академічної доброчесності учнів для розгляду випадків плагіату, змови, шахрайства та інших форм потенційних проступків. У цій роботі висвітлюються також і проблеми, з якими стикаються вчителі під час проведення онлайн-уроків та розглянуті практичні рішення цих проблем, а також програми, завдяки яким можна проводити заняття з англійської мови та здійснювати оцінювання учнів онлайн. Мета даного дослідження – розкрити комплексний підхід до системи контролю та оцінки в процесі навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти ІІІ ступеня.