dc.contributor.author |
Гнатовська, Інна Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-24T13:16:48Z |
|
dc.date.available |
2022-01-24T13:16:48Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гнатовська І. О. Формування комунікативної компетентності на уроках німецької мови засобами креолізованих текстів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Інна Олегівна Гнатовська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 99 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5934 |
|
dc.description.abstract |
Креолізовані тексти відображають національний характер носіїв мови, яка вивчається, та містять великий обсяг лінгвокраїнознавчої інформації. У таких текстах досить часто використовуються мовні засоби, характерні для розмовного стилю, а також граматичний та лексичний матеріал, який відноситься до різних сфер спілкування. Не менш важливою особливістю креолізованих текстів є те, що інформація, яка представлена у двох площинах (вербальній та іконічній) емоційно забарвлена, завдяки чому вона легше засвоюється. У зв’язку з цим, використання подібних матеріалів є вкрай важливим, оскільки вони є зразком сучасної іноземної мови і створюють ілюзію участі в повсякденному житті країни, мова якої вивчається, що є додатковим стимулом для підвищення мотивації учнів. Мета дослідження – розробити теоретично обґрунтовану методику використання креолізованих текстів як засобу формування комунікативної компетентності старшокласників на уроках німецької мови. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) |
uk_UA |
dc.title |
Формування комунікативної компетентності на уроках німецької мови засобами креолізованих текстів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
99 |
uk_UA |