Abstract:
Креолізовані тексти відображають національний характер носіїв мови, яка вивчається, та містять великий обсяг лінгвокраїнознавчої інформації. У таких текстах досить часто використовуються мовні засоби, характерні для розмовного стилю, а також граматичний та лексичний матеріал, який відноситься до різних сфер спілкування. Не менш важливою особливістю креолізованих текстів є те, що інформація, яка представлена у двох площинах (вербальній та іконічній) емоційно забарвлена, завдяки чому вона легше засвоюється. У зв’язку з цим, використання подібних матеріалів є вкрай важливим, оскільки вони є зразком сучасної іноземної мови і створюють ілюзію участі в повсякденному житті країни, мова якої вивчається, що є додатковим стимулом для підвищення мотивації учнів. Мета дослідження – розробити теоретично обґрунтовану методику використання креолізованих текстів як засобу формування комунікативної компетентності старшокласників на уроках німецької мови.