ElarK-PNU

Формування психологічної готовності дітей старшого дошкільного віку до оволодіння писемним мовленням

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальчук, Альона Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-02-09T12:11:39Z
dc.date.available 2022-02-09T12:11:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ковальчук А. В. Формування психологічної готовності дітей старшого дошкільного віку до оволодіння писемним мовленням: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Альона Вікторівна Ковальчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5964
dc.description.abstract Важливою складовою психологічної готовності дошкільників до навчання в школі є розвиток форм писемного мовлення – читання і письма, від рівнів сформованості яких залежить загальний розумовий розвиток зростаючої особистості. На сьогодні актуальність питання формування психологічної готовності дітей до оволодіння писемним мовленням у школі пов’язана із завданнями розбудови та оновлення змісту освіти. Мета дослідження – визначити зміст та особливості формування готовності дітей до оволодіння писемним мовленням, психологічно обґрунтувати умови її ефективного становлення при переході від дошкільного до шкільного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Формування психологічної готовності дітей старшого дошкільного віку до оволодіння писемним мовленням uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу