ElarK-PNU

Гумористична поезія як засіб розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маїк, Зоряна Богданівна
dc.date.accessioned 2022-02-09T13:12:18Z
dc.date.available 2022-02-09T13:12:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Маїк З. Б. Гумористична поезія як засіб розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Зоряна Богданівна Маїк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5965
dc.description.abstract Мета формування в дітей повноцінного володіння рідною мовою реалізується через залучення дошкільників до національних і загальнолюдських цінностей, до яких належить українська поезія гумористичного забарвлення. Безперечно, що гумор допомагає закладу дошкільної освіти й сім’ї полегшити дитині процес входження в соціальне середовище. Український поетичний гумор у силу свого надзвичайного багатства, яскравості, колоритності мови здійснює значний виховний вплив на дитину, збагачує її лексичний запас образними виразами. Мета дослідження – розробити й експериментально апробувати педагогічні умови та методику розвитку образного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами поетичного гумору. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Гумористична поезія як засіб розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу