Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маїк, Зоряна Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-09T13:12:18Z | |
dc.date.available | 2022-02-09T13:12:18Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Маїк З. Б. Гумористична поезія як засіб розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Зоряна Богданівна Маїк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5965 | |
dc.description.abstract | Мета формування в дітей повноцінного володіння рідною мовою реалізується через залучення дошкільників до національних і загальнолюдських цінностей, до яких належить українська поезія гумористичного забарвлення. Безперечно, що гумор допомагає закладу дошкільної освіти й сім’ї полегшити дитині процес входження в соціальне середовище. Український поетичний гумор у силу свого надзвичайного багатства, яскравості, колоритності мови здійснює значний виховний вплив на дитину, збагачує її лексичний запас образними виразами. Мета дослідження – розробити й експериментально апробувати педагогічні умови та методику розвитку образного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами поетичного гумору. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Гумористична поезія як засіб розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 76 | uk_UA |