dc.contributor.author |
Мервінська, Тетяна Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-09T13:26:26Z |
|
dc.date.available |
2022-02-09T13:26:26Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Мервінська Т. В. Формування основ культури споживання у дітей старшого дошкільного віку: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Тетяна Валеріївна Мервінська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5966 |
|
dc.description.abstract |
Старші дошкільники вже здатні засвоїти елементарні економічні поняття та категорії, тому формування в них соціально значущих цінностей, знань, норм і зразків поведінки, правильного поєднання в споживанні матеріального і духовного має стати цілеспрямованим і систематичним педагогічним процесом у закладі дошкільної освіти. Як перша після сім’ї соціальна група, колектив учасників освітнього процесу (діти, педагоги, батьки) є головним чинником становлення культури споживання особистості. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику формування основ культури споживання у дітей старшого дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
012 Дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування основ культури споживання у дітей старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
94 |
uk_UA |