ElarK-PNU

Формування основ культури споживання у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мервінська, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2022-02-09T13:26:26Z
dc.date.available 2022-02-09T13:26:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мервінська Т. В. Формування основ культури споживання у дітей старшого дошкільного віку: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Тетяна Валеріївна Мервінська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5966
dc.description.abstract Старші дошкільники вже здатні засвоїти елементарні економічні поняття та категорії, тому формування в них соціально значущих цінностей, знань, норм і зразків поведінки, правильного поєднання в споживанні матеріального і духовного має стати цілеспрямованим і систематичним педагогічним процесом у закладі дошкільної освіти. Як перша після сім’ї соціальна група, колектив учасників освітнього процесу (діти, педагоги, батьки) є головним чинником становлення культури споживання особистості. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику формування основ культури споживання у дітей старшого дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Формування основ культури споживання у дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 94 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу