Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Прокопчук, Юлія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-09T14:33:49Z | |
dc.date.available | 2022-02-09T14:33:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Прокопчук Ю. В. Психологічні особливості запам’ятовування у дітей старшого дошкільного віку: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Юлія Володимирівна Прокопчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5968 | |
dc.description.abstract | На даний час питання пам’яті, зокрема запам’ятовування, набуває актуальності для дітей старшого дошкільного віку. Адже саме цей вік є найбільш сензитивним для розвитку не лише пам’яті, а й інших психологічних процесів. Тому перед педагогами є багато викликів, адже у вік технологій діти все менше і менше намагаються щось запам’ятати. Педагог повинен не лише відслідковувати рівень запам’ятовування, а й вживати заходів для покращення пам’яті за допомогою тренувань різної форми. Щодо старшого дошкільного віку, то пам’ять відіграє ключову роль готовності дитини до школи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити психологічні особливості запам’ятовування у дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості запам’ятовування у дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 91 | uk_UA |