ElarK-PNU

Психологічні особливості запам’ятовування у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прокопчук, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-02-09T14:33:49Z
dc.date.available 2022-02-09T14:33:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Прокопчук Ю. В. Психологічні особливості запам’ятовування у дітей старшого дошкільного віку: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Юлія Володимирівна Прокопчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5968
dc.description.abstract На даний час питання пам’яті, зокрема запам’ятовування, набуває актуальності для дітей старшого дошкільного віку. Адже саме цей вік є найбільш сензитивним для розвитку не лише пам’яті, а й інших психологічних процесів. Тому перед педагогами є багато викликів, адже у вік технологій діти все менше і менше намагаються щось запам’ятати. Педагог повинен не лише відслідковувати рівень запам’ятовування, а й вживати заходів для покращення пам’яті за допомогою тренувань різної форми. Щодо старшого дошкільного віку, то пам’ять відіграє ключову роль готовності дитини до школи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити психологічні особливості запам’ятовування у дітей старшого дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Психологічні особливості запам’ятовування у дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу