Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Довгань, Олександра Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-10T08:21:57Z | |
dc.date.available | 2022-02-10T08:21:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Довгань О. Б. Технології формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами ігротерапії: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Олександра Борисівна Довгань. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5970 | |
dc.description.abstract | Педагогічна робота з виховання дошкільника як суб’єкта життєдіяльності, здатного шанобливо, гідно, ціннісно ставитися до себе та оточуючих, підмінюється надмірною інтелектуалізацією дитини, орієнтацією на формальні результати. Спостерігається зниження інтересу педагогів до копіткої роботи по вихованню свідомого ставлення зростаючої особистості до природи, предметного світу, людей, власного «Я». Проблема розвитку свідомості та самосвідомості дошкільника в наш час є проблемою становлення особистісного ядра, закладання базису культури, збалансованості потенційних можливостей та реалізованих здібностей. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні формування ефективних методів та прийомів розвитку якостей дошкільників засобами ігротерапії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Технології формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами ігротерапії | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |