ElarK-PNU

Технології формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами ігротерапії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довгань, Олександра Борисівна
dc.date.accessioned 2022-02-10T08:21:57Z
dc.date.available 2022-02-10T08:21:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Довгань О. Б. Технології формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами ігротерапії: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Олександра Борисівна Довгань. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5970
dc.description.abstract Педагогічна робота з виховання дошкільника як суб’єкта життєдіяльності, здатного шанобливо, гідно, ціннісно ставитися до себе та оточуючих, підмінюється надмірною інтелектуалізацією дитини, орієнтацією на формальні результати. Спостерігається зниження інтересу педагогів до копіткої роботи по вихованню свідомого ставлення зростаючої особистості до природи, предметного світу, людей, власного «Я». Проблема розвитку свідомості та самосвідомості дошкільника в наш час є проблемою становлення особистісного ядра, закладання базису культури, збалансованості потенційних можливостей та реалізованих здібностей. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні формування ефективних методів та прийомів розвитку якостей дошкільників засобами ігротерапії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Технології формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами ігротерапії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу