Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кравець, Діана Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-10T09:04:40Z | |
dc.date.available | 2022-02-10T09:04:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кравець Д. М. Педагогічні особливості теорії множинного інтелекту в навчанні рідної мови старших дошкільників: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Діана Михайлівна Кравець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5971 | |
dc.description.abstract | Розкриття інтелектуального потенціалу людей є сьогодні одним із найбільш актуальних завдань, проте його виконання вимагає насамперед уточнення змісту поняття «інтелект», оскільки теоретична невизначеність уявлень про його природу, структуру і механізми ускладнює експериментальні дослідження розвитку й функціонування інтелекту. Крім того, при вивченні інтелекту слід враховувати, що інтелектуальна сфера особистості тісно пов’язана з іншими її сферами і, насамперед, з емоційною, піддана її впливу. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні проблеми особливостей застосування теорії множинного інтелекту в процесі навчання рідної мови у дошкільних навчальних закладах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Педагогічні особливості теорії множинного інтелекту в навчанні рідної мови старших дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 96 | uk_UA |