ElarK-PNU

Педагогічні особливості теорії множинного інтелекту в навчанні рідної мови старших дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Діана Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-02-10T09:04:40Z
dc.date.available 2022-02-10T09:04:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кравець Д. М. Педагогічні особливості теорії множинного інтелекту в навчанні рідної мови старших дошкільників: магіcтерcька роб.: 012 Дошкільна освіта / Діана Михайлівна Кравець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5971
dc.description.abstract Розкриття інтелектуального потенціалу людей є сьогодні одним із найбільш актуальних завдань, проте його виконання вимагає насамперед уточнення змісту поняття «інтелект», оскільки теоретична невизначеність уявлень про його природу, структуру і механізми ускладнює експериментальні дослідження розвитку й функціонування інтелекту. Крім того, при вивченні інтелекту слід враховувати, що інтелектуальна сфера особистості тісно пов’язана з іншими її сферами і, насамперед, з емоційною, піддана її впливу. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні проблеми особливостей застосування теорії множинного інтелекту в процесі навчання рідної мови у дошкільних навчальних закладах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Педагогічні особливості теорії множинного інтелекту в навчанні рідної мови старших дошкільників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 96 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу