Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гуменюк, Вікторія Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-10T09:47:15Z | |
dc.date.available | 2022-02-10T09:47:15Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гуменюк В. П. Технології формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Вікторія Павлівна Гуменюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 70 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5972 | |
dc.description.abstract | Одним з компонентів, які закладають основу особистості, є логіко-математичне мислення. Вимоги сьогодення спрямовують педагогів на роботу задля формування в дошкільників таких якостей, як спроможність аналітично мислити, вільно висловлювати елементарні логічні судження, обґрунтовувати власні думки, давати чіткі визначення стосовно предметів та явищ навколишнього середовища, вміння самостійно висувати елементарні гіпотези, генерувати нові оригінальні ідеї тощо. Мета роботи: розкрити особливості проведення спеціальних ігор та вправ на природі, за межами навчальної кімнати з метою розвитку логіко-математичного мислення старших дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Технології формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 70 | uk_UA |