ElarK-PNU

Технологія адаптації дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хомик, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-02-10T12:50:45Z
dc.date.available 2022-02-10T12:50:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хомик О. М. Технологія адаптації дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Оксана Миколаївна Хомик. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5974
dc.description.abstract Перехід від сімейного кола в групу однолітків і дорослих у закладі дошкільної освіти становить значну психологічну проблему для багатьох дітей молодшого дошкільного віку. Означені прояви можуть пояснюватися специфікою якраз молодшого дошкільного віку, для якого характерний слабкий інтерес до соціального довкілля, невміння комунікувати, грати разом і ділитися іграшками, виявляється сором’язливість, а також недостатній розвиток активного мовлення, особлива вразливість фізичного і психічного здоров’я. Мета дослідження – визначити, науково обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування позитивного ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти в освітньому процесі ЗДО. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Технологія адаптації дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу