ElarK-PNU

Методичні аспекти формування умінь у дітей старшого дошкільного віку будувати міркування на заняттях з розвитку мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мальована, Уляна Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-02-11T08:34:35Z
dc.date.available 2022-02-11T08:34:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мальована У. М. Методичні аспекти формування умінь у дітей старшого дошкільного віку будувати міркування на заняттях з розвитку мовлення: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Уляна Михайлівна Мальована. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5977
dc.description.abstract Загальновідомо, що Державний освітній стандарт початкової школи з української мови передбачає, починаючи з 1-го класу, ознайомлення учнів з міркуванням як типом мовлення, формування вмінь аргументувати свою думку, робити умовиводи. Проте аналіз дошкільної методичної літератури й практики свідчить, що в чинних програмах навчання і виховання дітей не виокремлено спеціальні завдання та мовний зміст роботи над міркуванням як функціонально-смисловим типом монологічного мовлення, тобто між початковою і дошкільною освітніми ланками не вибудовані логічні зв’язки в змісті навчання дітей монологу-міркування. Мета дослідження полягає в теоретичній розробці та експериментальній перевірці методики формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати міркування, зорієнтованої на оптимальну мовленнєву підготовку дитини до школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Методичні аспекти формування умінь у дітей старшого дошкільного віку будувати міркування на заняттях з розвитку мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 90 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу