Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мальована, Уляна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-11T08:34:35Z | |
dc.date.available | 2022-02-11T08:34:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мальована У. М. Методичні аспекти формування умінь у дітей старшого дошкільного віку будувати міркування на заняттях з розвитку мовлення: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Уляна Михайлівна Мальована. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5977 | |
dc.description.abstract | Загальновідомо, що Державний освітній стандарт початкової школи з української мови передбачає, починаючи з 1-го класу, ознайомлення учнів з міркуванням як типом мовлення, формування вмінь аргументувати свою думку, робити умовиводи. Проте аналіз дошкільної методичної літератури й практики свідчить, що в чинних програмах навчання і виховання дітей не виокремлено спеціальні завдання та мовний зміст роботи над міркуванням як функціонально-смисловим типом монологічного мовлення, тобто між початковою і дошкільною освітніми ланками не вибудовані логічні зв’язки в змісті навчання дітей монологу-міркування. Мета дослідження полягає в теоретичній розробці та експериментальній перевірці методики формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати міркування, зорієнтованої на оптимальну мовленнєву підготовку дитини до школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Методичні аспекти формування умінь у дітей старшого дошкільного віку будувати міркування на заняттях з розвитку мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 90 | uk_UA |