ElarK-PNU

Формування музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку в процесі музично-ритмічної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Микуляк, Лілія Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-02-11T11:27:30Z
dc.date.available 2022-02-11T11:27:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Микуляк Л. І. Формування музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку в процесі музично-ритмічної діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Лілія Ігорівна Микуляк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5979
dc.description.abstract Музичне виховання є дієвим засобом для пізнавального розвитку дитини, оскільки музика несе у собі величезний світ ідей, думок, образів, які стають надбанням дитини у процесі подальшої музичної діяльності. У структурі музичності чільне місце посідає ритмічне почуття. Музично-ритмічна діяльність – це вид музичної діяльності, основою якого є взаємодія музики та ритмічного руху. У процесі рухів під музику дошкільники опановують культуру тіла, «мову рухів», відбувається вдосконалення рухів, з’являється їхня виразність. Мета дослідження: теоретичне та експериментальне вивчення, а також вивчення ефективності процесу розвитку музичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку в ході музично-ритмічній діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Формування музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку в процесі музично-ритмічної діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу