ElarK-PNU

Формування просторового мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання математики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шушуріна, Анна Романівна
dc.date.accessioned 2022-02-14T09:04:00Z
dc.date.available 2022-02-14T09:04:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шушуріна А. Р. Формування просторового мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання математики: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анна Романівна Шушуріна. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5983
dc.description.abstract Математика сприяє розвитку у старших дошкільників мислення, пам’яті, уваги, творчої уяви, спостережливості, суворої послідовності міркування і його доказовості, дає реальні передумови для розвитку просторового мислення дітей. Такому розвитку сприяє вивчення геометричного матеріалу. Це дає дітям початкові геометричні уявлення, розвиває просторове мислення і просторову уяву, формує в старших дошкільників елементи конструкторського мислення та конструктивних умінь. Мета даного дослідження: обґрунтувати та розробити систему формування просторового мислення старших дошкільників на заняттях з математики у процесі вивчення геометричних понять і уявлень на основі конструювання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Формування просторового мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання математики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 104 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу