Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сливка, Анастасія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-14T10:02:36Z | |
dc.date.available | 2022-02-14T10:02:36Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Сливка А. В. Розвиток активного мовлення дітей раннього віку засобами художньо-предметної діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анастасія Володимирівна Сливка. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5984 | |
dc.description.abstract | Розвиток мовлення, виховання мовленнєвої культури дітей на різних етапах навчання – одна з найсуттєвіших проблем сучасної освіти. У зв’язку з цим зростає роль досліджень, спрямованих на пошук шляхів оптимізації процесу розвитку мовлення дітей, особливо в перші роки життя. Необхідність проведення таких досліджень зумовлена особливою сензитивністю раннього віку для формування різних форм мовленнєвого спілкування, адже своєчасне й повноцінне оволодіння мовленням є передумовою розумової активності в подальшому дорослому житті. Мета дослідження: визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики розвитку активного мовлення дітей третього року життя в процесі художньо-предметної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Розвиток активного мовлення дітей раннього віку засобами художньо-предметної діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 75 | uk_UA |