Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Косик, Марія-Аліна Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-15T09:29:50Z | |
dc.date.available | 2022-02-15T09:29:50Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Косик М.-А. Д. Формування гендерної культури спілкування у молодших дошкільників: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марія-Аліна Дмитрівна Косик. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 60 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5990 | |
dc.description.abstract | Специфічні риси виховання дівчаток і хлопчиків завжди були в центрі уваги психолого-педагогічної теорії та практики, оскільки уявлення про «жіноче» і «чоловіче» в сім’ї і суспільстві опосередковує ментальність кожного народу. Норми поведінки, виконання чоловіками і жінками певних сімейних і соціальних ролей не тільки виявляють рівень суспільної демократії, а й зумовлюють зміст і характер гендерного виховання дітей. У сучасній педагогічній науці проблема гендеру вивчена ще недостатньо. Відсутність повноцінного гендерного виховання і гендерної просвіти не лише призводить до відхилень у формуванні особистості, поведінкових порушень, виникнення труднощів у процесі соціалізації, але, інколи, є наслідком виникнення серйозних психічних розладів. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні проблеми формування гендерної культури спілкування у молодших дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Формування гендерної культури спілкування у молодших дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 60 | uk_UA |