ElarK-PNU

Формування гендерної культури спілкування у молодших дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косик, Марія-Аліна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2022-02-15T09:29:50Z
dc.date.available 2022-02-15T09:29:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Косик М.-А. Д. Формування гендерної культури спілкування у молодших дошкільників: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марія-Аліна Дмитрівна Косик. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 60 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5990
dc.description.abstract Специфічні риси виховання дівчаток і хлопчиків завжди були в центрі уваги психолого-педагогічної теорії та практики, оскільки уявлення про «жіноче» і «чоловіче» в сім’ї і суспільстві опосередковує ментальність кожного народу. Норми поведінки, виконання чоловіками і жінками певних сімейних і соціальних ролей не тільки виявляють рівень суспільної демократії, а й зумовлюють зміст і характер гендерного виховання дітей. У сучасній педагогічній науці проблема гендеру вивчена ще недостатньо. Відсутність повноцінного гендерного виховання і гендерної просвіти не лише призводить до відхилень у формуванні особистості, поведінкових порушень, виникнення труднощів у процесі соціалізації, але, інколи, є наслідком виникнення серйозних психічних розладів. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні проблеми формування гендерної культури спілкування у молодших дошкільників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Формування гендерної культури спілкування у молодших дошкільників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 60 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу