ElarK-PNU

Диференціація педагогічного впливу на розвиток рухової функції дошкільників засобами фізичного виховання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Миронець, Ангеліна Іванівна
dc.date.accessioned 2022-02-15T09:52:31Z
dc.date.available 2022-02-15T09:52:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Миронець А. І. Диференціація педагогічного впливу на розвиток рухової функції дошкільників засобами фізичного виховання: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ангеліна Іванівна Миронець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5991
dc.description.abstract В останні роки в багатьох країнах (у тому числі нашій), здійснюються спроби використати традиційні та нетрадиційні засоби фізичного виховання в якості навчальних і розвивальних заходів. Разом з тим, для ефективного впровадження таких заходів для визначених цілей необхідний комплексний науковий аналіз впливу дозованих фізичних навантажень на моторну, психічну сферу дошкільників, використання таких методів, що дозволять отримати об’єктивну інформацію щодо результатів впливу таких заходів. Мета дослідження – визначити експериментально умови і чинники, що визначають можливість дієвої диференціації педагогічного впливу під час занять фізичними вправами для розвитку рухової функції дошкільників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Диференціація педагогічного впливу на розвиток рухової функції дошкільників засобами фізичного виховання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу