Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Миронець, Ангеліна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-15T09:52:31Z | |
dc.date.available | 2022-02-15T09:52:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Миронець А. І. Диференціація педагогічного впливу на розвиток рухової функції дошкільників засобами фізичного виховання: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ангеліна Іванівна Миронець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5991 | |
dc.description.abstract | В останні роки в багатьох країнах (у тому числі нашій), здійснюються спроби використати традиційні та нетрадиційні засоби фізичного виховання в якості навчальних і розвивальних заходів. Разом з тим, для ефективного впровадження таких заходів для визначених цілей необхідний комплексний науковий аналіз впливу дозованих фізичних навантажень на моторну, психічну сферу дошкільників, використання таких методів, що дозволять отримати об’єктивну інформацію щодо результатів впливу таких заходів. Мета дослідження – визначити експериментально умови і чинники, що визначають можливість дієвої диференціації педагогічного впливу під час занять фізичними вправами для розвитку рухової функції дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Диференціація педагогічного впливу на розвиток рухової функції дошкільників засобами фізичного виховання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 71 | uk_UA |