ElarK-PNU

Розвиток інтелектуальної сфери старших дошкільників у процесі ігрової діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хомин, Наталія Петрівна
dc.date.accessioned 2022-02-15T12:04:39Z
dc.date.available 2022-02-15T12:04:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хомин Н. П. Розвиток інтелектуальної сфери старших дошкільників у процесі ігрової діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Наталія Петрівна Хомин. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5993
dc.description.abstract На думку педагогів, ідеальним результатом інтелектуального навчання можна вважати досягнення такого рівня діяльності, коли дошкільники набувають здатності до самостійного оволодіння знаннями, тобто вони оволодівають усіма компонентами раціонально організованої структури цієї діяльності, що характерно для самоосвіти. Більшість науковців і практиків дотримуються думки, що розвиток інтелектуальної сфери старшого дошкільника можливий тільки за умови створення сприятливого мікроклімату, домінування позитивних емоцій у ставленні дитини до процесу пізнання. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні проблеми використання різних видів наочності в процесі ігрової діяльності старших дошкільників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Розвиток інтелектуальної сфери старших дошкільників у процесі ігрової діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 69 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу