ElarK-PNU

Формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти засобами проєктної технології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калачова, Марія Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-02-16T09:04:24Z
dc.date.available 2022-02-16T09:04:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Калачова М. О. Формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти засобами проєктної технології: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марія Олександрівна Калачова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 62 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5995
dc.description.abstract Сформована соціальна компетентність молодших школярів характеризує відкриту до суспільства особистість, що володіє навичками соціальної поведінки, готовністю сприймати соціальну інформацію, бажанням пізнати оточуючий світ. Стратегії соціальної поведінки, засвоєні в молодшому шкільному віці, можуть стати фундаментом розвитку повноцінної особистості. При цьому освітній процес, організований на основі технології проєктів, звичайно ж, відрізняється від традиційного навчання. Це шлях формування особистості, що дозволяє трансформувати навчання в самонавчання, запускає механізм саморозвитку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технології формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти засобами проєктної технології. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування соціальної компетентності здобувачів початкової освіти засобами проєктної технології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 62 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу