Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Громик, Олександр Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2022-04-26T14:08:18Z | |
dc.date.available | 2022-04-26T14:08:18Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Громик О. М. Об’єктивний контроль в процесі зовнішнього незалежного оцінювання знань учнів з математики: магістерська роб.: 011 Освітні, педагогічні науки / Олександр Миколайович Громик. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 67 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6174 | |
dc.description.abstract | Головна мета контролю як дидактичного засобу управління навчанням – отримання зворотного зв’язку, забезпечення ефективності процесу навчання шляхом приведення до системи знань, умінь учнів, формування компетентності самостійного застосування здобутих знань на практиці, стимулювання навчальної діяльності учнів, формування у школярів прагнення до самоосвіти. Мета дослідження – аналіз, узагальнення і осмислення досвіду використання сучасних методів контролю, а також визначення психолого-педагогічних основ застосування тестового контролю при вивченні математики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Об’єктивний контроль в процесі зовнішнього незалежного оцінювання знань учнів з математики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 67 | uk_UA |