Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Скавронська, Юлія Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-02T06:51:16Z | |
dc.date.available | 2022-05-02T06:51:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Скавронська Ю. О. Методичні особливості формування усвідомлених знань школярів про репродукцію та розвиток людини у процесі вивчення біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Юлія Олегівна Скавронська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 103 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6198 | |
dc.description.abstract | Актуальність статевого виховання учнівської молоді в сучасній школі зумовлена прискореним статевим розвитком школярів (акселерація), недостатнім рівнем обізнаності неповнолітніх у статевій сфері, статевою розпустою певної частини неповнолітніх, проституцією та злочинністю на статевій основі, поширенням порнографії, що руйнує психіку неповнолітніх. Усе це виявляється в недостатній підготовленості багатьох молодих людей до створення сім’ї, виконання родинних обов’язків, що нерідко спричинює розлучення. Мета дослідження ‒ аналіз методичних особливостей формування усвідомлених знань школярів про репродукцію та розвиток людини під час вивчення біології у закладі загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) | uk_UA |
dc.title | Методичні особливості формування усвідомлених знань школярів про репродукцію та розвиток людини у процесі вивчення біології | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 103 | uk_UA |