dc.contributor.author |
Іванова, Валентина Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-03T12:31:35Z |
|
dc.date.available |
2022-05-03T12:31:35Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Іванова В. С. Методичні особливості формування знань школярів про будову та функції серцево-судинної системи під час вивчення біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Валентина Степанівна Іванова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6208 |
|
dc.description.abstract |
Кожна людина у своєму житті обов’язково зіштовхується із серцево-судинними порушеннями. Вікові зміни органів і тканин, обмінні порушення призводять до гіпертонії, гіпертрофії міокарду, інфарктів, інсультів, серцевої недостатності, атеросклерозу судин та іншого, що скорочує життя і викликає цілий ряд обмежень. Ці явища стрімко наростають і молодіють. Мета дослідження ‒ обґрунтування й аналіз методичних особливостей, ефективних форм та методів вивчення будови та функцій серцево-судинної системи у процесі викладання біології у закладі загальної середньої освіти як передумови формування здорового способу життя та зменшення ризику розвитку серцево-судинних захворювань школярів у майбутньому та населення в цілому. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) |
uk_UA |
dc.title |
Методичні особливості формування знань школярів про будову та функції серцево-судинної системи під час вивчення біології |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
91 |
uk_UA |