Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бойко, Ніка Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-06T11:19:29Z | |
dc.date.available | 2022-05-06T11:19:29Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Бойко Н. М. Становлення та етапи розвитку Кам’янецької дитячої художньої школи: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) / Ніка Миколаївна Бойко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6228 | |
dc.description.abstract | Творчість ‒ одна з найдавніших категорій, що супроводжує людину протягом всього її життя. Вирішальною є проблема виявлення та забезпечення сприятливих умов для розвитку особистості, творчої самореалізації дитини, формування її активно-пізнавального, творчого ставлення до реального світу, уміння успішно орієнтуватися у різноманітних об’єктах та явищах, засобах, стратегії мислення. Мета дослідження ‒ розглянути особливості виникнення та розвитку творчих здібностей у дітей, вивчити взаємозв’язок творчих здібностей і наслідування, здійснити спостереження за усвідомленням дітей проявів розвитку власних умінь та здібностей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) | uk_UA |
dc.title | Становлення та етапи розвитку Кам’янецької дитячої художньої школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 77 | uk_UA |